16.6.09

As promised i present model: JAC

Zoals ik al eerder had gezegd zou ik nog een bericht over haar schrijven, ze stond in de L'Officiel dus vandaar. Haar echte naam is niet Jac maar Monica Jagaciak, ze komt uit Polen. Maargoed dit beeldschone model is nog maar 15 jaar oud, en is al begonnen op haar 12/13(zie cover)? Dat is toch niet te geloven en nu heeft ze al de hele wereld aan haar voeten. Ze heeft al shows gelopen voor onder andere. Donna karan, Jonathan Saunders, Marc by Marc Jacobs, Marc Jacobs, Phi, Proenza Schouler, Rag & Bone, Ralph lauren. Dat is een behoorlijke lijst voor zo'n jong modelletje. Niet alleen heeft ze zulke grote shows al gelopen maar ze siert ook covers van de mooiste mode magazines. Als ik naar de foto's kijk kan ik moeilijk geloven, dat het model op de foto een meisje van amper 15 is? Echter is dit niet altijd positief om zo jong te zijn, je moet het opnemen tegen grote en ervaren modellen daarnaast zul je in een korte tijd snel volwassen moeten worden maar dan zijn nog niet eens de grootste problemen. Met de Australische fashion week zou ze één van de veelgevraagde modellen worden, maar dit ging niet door omdat vele ontwerpers en labels haar te jong vonden. Ik vind haar geweldig! Op de foto met de witte trui ziet ze er nog enigzins als een jong meisje uit. Ze is ook nog bekender geworden door haar val op de catwalk van Herve Leger in de 2009 fall show.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen