16.6.09

grazia nr.24 favorites

Dit zijn mijn favorieten uit de grazia van vorige week, ook al komt vandaag de nieuwe binnen!
Onder elke pic staat beschrijving.

Of Mel-b te ver gaat met het trainen van haar lichaam? Nou zeg zelf? Je mag best gespierd gaan maar ik vind dat ze het iets te ver doorvoert, het lijkt niet eens meer op een vrouw met mooie rondingen, haar borsten zien eruit als opgeplakte halve ballen. Daarnaast vind ik dit weer een schreeuw om aandacht? Ze moet accepteren dat ze haar gloriedagen waarschijnlijk al heeft gehad!


Karl lagerfeld zijn zelfspot? 3 woorden i love it, hahah hoe geweldig is het om met zo'n tas te gaan rondlopen, ook al weet je dat iedereen je kent.

Rihanna haar outfit en frisse look, ik vind dat ze er leuk uitziet. Alleen haar haar vind niet zo mooi!? Ook stond er een artikel over haar in dat ze ook expliciete foto's van Chris Brown gaat verspreiden om wraak te nemen op de foto's die hij van haar heeft verspreid(hierboven staan er wel wat). Als je het mij vraagt vind ik dit kinderachtig gedrag? En wat wil ze hiermee bereiken! De verspreide foto's hebben trouwens wel effect gehad op haar imago, Vogue wou haar eerder graag hebben voor een covershoot, maar hebben nu laten weten dat ze niet meer geïntresseerd in haar zijn. Het jack dat ze op de foto aan heeft is gemaakt door Keith haring, ik vind het een geweldig jack! En onlangs de foto's vind ik Rihanna ook nog steeds leuk!

River island caged skirt, ik vind hem serieus Ge-wel-dig! Ik wil hem ook echt wel graag dragen, echter heb ik geen mooie taille dus dat gaat hem niet worden! De prijs valt ook nog wel mee 49,00!

3 opmerkingen:

  1. Die tas van Karl is echt top haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha echt he!

    Nu mogen greys anatomy, desperate housewifes en ugly betty ook wel eens terug komen :p!

    BeantwoordenVerwijderen