25.6.09

h&m styleguide: Parklife

Hij is er weer, de nieuwe styleguide van de h&m. Er staan weer een paar toppers bij daarom verwacht ik ook dat alles supersnel uitverkocht zal zijn. Dus iedereen snel naar de site.
Ik ben verliefd op de kleine leren handschoentjes, die zijn zo vet of ik nou een shopverbod heb ofniet, ik moet ze hebben haha.
Je ziet dat er nog steeds veel ruches zijn, en nog steeds pailletten? Ik ben wel een beetje klaar met pailletten ik vind ze iets te disco achtigs.. Maar dit giletje van de h&m met pailletten maakt het toch wel weer een beetje goed. Ik had ook nog even bij de mannen gekeken maar dat vind ik een beetje oubollig en saai, hoera voor vriendjelief.. Hij houd namelijk niet zo van winkelen en internetshoppen met mij. Verder zijn mijn favorieten het bodycon jurkje,satijnen jasje,en de gave tas hieronder pics van mijn h&m styleguide parklife favorites.



5 opmerkingen:

  1. Ik ben er niet weg van, vind alleen die schoenen wel sexy! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Berlijn is zeker een gave stad! Ik vond de 3 dagen echt veeeel te kort, wil er nog een keer heen :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook niet zo van de pailletten, maar dat giletje is inderdaad errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen