22.6.09

I feel like flying.. With my stripey batwings.

Maandag, heerlijk de week is weer begonnen! Ik ga vandaag niet te veel doen. Straks even langs opa en oma daarna heb ik praktijkexamens op het werk en dan werken van 15-18. Morgen word het wel een drukke dag, dan moet ik een vdl toets maken voor de komende opleiding fashion design? Wat de toets inhoud ik heb geen idee, en zelfs de receptioniste van de desbetreffende school kon het me niet uitleggen? Wat een simpelheid.
Glasses; vintage
necklace: h&m
shirt:h&m
waistskirt:h&m
belt: french vintage
legging: action

5 opmerkingen:

  1. ja, was ik dus ook aan het denken over die top/jurk! Volgens mij staat hij het mooist als je heel lang en mager bent. En dat ben ik dus net niet, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!
    Je tee is mooi, leuk gecombineerd zo! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb dat shirt ook :) echt mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen