30.6.09

i'm in love with.. My new gorgeous princess ring

Vorige week zondag hadden mijn vriend en ik precies 2 jaar verkering, ik had voor hem oorbellen bij de juwelier gehaald. Hij had op het desbetreffende moment geen geld om wat voor me te halen, dat vond ik verder niet erg.. Maar was het dus allang vergeten. Leuke verassing dus dat hij vandaag aankwam met een klein doosje van de juwelier, een nog grotere verassing was de prachtige ring die er inzat, helaas past hij alleen om mijn pink maar dan nog straalt hij haha. Ik voel me een echte prinses! Hij is van goud, met kristallen steentjes. Normaal ben ik ook wel gek op sieraden, maar kleding gaat bij mij voor. En een mooie gouden ring koop je niet voor een stuiver. After all diamonds are a girls best friend..



ring; lucardi

4 opmerkingen:

  1. lucardi daar heb ik mijn zonnebril van haha! hij is mooi:)
    en bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah wat lief! ik heb ook bijna 2 jaar ben benieuwd wat mijn vriend gaat regelen haha :P x

    BeantwoordenVerwijderen