21.6.09

Santogold

I simply love her, ze heeft nu een liedje met Lykke li en N.A.S.A. Maar ze maakt zelf ook vette nummers such as santogold - creator. Klik maar op de tekst en je komt bij de clip! Daarnaast heeft ze ook een excentrieke kledingstijl waarmee ze ook in de Vogue heeft gestaan. Ook zijn haar teksten uniek, hier een stukje uit creator:

me i'm a creator thrill is to make it up,
The rules i break got me a place up on the radar.
Me, i'm a taker know what the stakes are. Can't roll it back
it's understood got to play our cards.

2 opmerkingen:

  1. Lief van je! Maar ik moet even rustig aandoen met geld... moet sparen voor vakantie :') hehe.
    En Santogold is zooo leuk, ik heb haar cd laatst gekocht en ik draai 'm echt vaak. De clip van L.E.S. Artistes is ook vet. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ja die is wel erg aan het uitbreiden tegenwoordig! Maar het is meer om naar te staren dan echt te kopen ofzo, haha! Want ik bestel zoiezo niet graag online, dat is altijd zo'n teleurstelling als het dan niet past enzo!

    BeantwoordenVerwijderen