31.3.10

leopard stud paradise

jacket;h&m,leggings;asos, wedges;DinSko,necklaces,rings;primark
These are actual pictures i just took them here in the hallway of my school. Now having a boring class..marketing and maths yighh. After that i have three hours of nothing and then again three hours of clothing technology. Tommorow were going on a trip to Groningen to some kind of museum, hope to buy some nice stuff over there, does anyone know nice shops over there? Or something i need to see, is it nice to shop over there? Well over to something else...The lovely wedges i am wearing in the photo are broke, the heels are letting loose! I hope i am on time to fix them, cause these shoes are my favorites!

10 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf meid!
    Oh vet leuk dat ze ze ook bij asos hebben!
    Vanavond een post met een van mijn nieuwe panty´s!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja toch maar weer een beetje mama:P
    ik heb zin in morgen!:D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi, vooral je legging!
    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah nee, ik hoop dat je je schoenen nog kunt maken, ze zijn zo mooi en volgens mij lopen ze nog comfortabel ook heh? leuke outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die broek staat je gaaf! Jammer van je heels man!
    Haha dat shirt zou ik dan elke keer als ik wiskunde had, dragen :p. Heb dat nu GELUKKIG niet meer haha! Maarja hij blijft cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super outfitje weer!
    En ik vind je kapsel echt super!
    Ik wil steeds op je blog kijken maar ik ben echt superbang voor spinnen...:Pik kan er zelfs niet naar kijken. Dus ik heb er veel voor over om op je blog te komen!;) hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die schoenen! <3 waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen