24.4.10

im gonna dress my ass with the latest fashion.

leopard fur jacket;hm, wetlook leggings;primark, wedges;DinSko, oversized tee;Zara.
Wow the weather is gorgeous again today, something very bad happened.. It makes me cry, i allready told you that my heels were breaking.. Well look at how broke they are right now? I don't wanna bring them to the shoe maker cause then i have to miss them for a week or so haha. But i dont think i have a different choice right now! Hope they will be brand brand new when i get them back! Do you have nice plans for the weekend? Im going to do groceries with my bf and tonight to a festival kinda party! Hope you all enjoy chicks.
xxx

28 opmerkingen:

  1. Staat je leuk je outfit! Balen zeg van je wedge :( en je nagellak vind ik ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van je wedges! Ze zijn echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjari hoe krijg je dat nou weer voor elkaar :P, hoop voor je dat ze snel gemaakt zijn!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje! Mooie outfit! Wel jammer van je schoenen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die foto links onder is stoer!
    En jammer van je hak, hoop dat ze er idd gloedje nieuw uitzien als ze terugkomen van de schoenmaker.

    Enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha arme meid. zonde van je schoen!!
    Ik lijm ze vaak zelf! niet meer los te krijgen!
    Bedankt voor je berichtje, trouw EGF lid;)
    thank youu

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fantastic outfit! you looks awesome girl and you have a great sense of style!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die schoenen zijn mooooi! damn jammer dat ze kapot zijn.. I like your blog:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ja vind ik ook altijd. Maar ach, gewoon showen die benen, toch?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heeee :)
    ik heb ook nog nooit iemand uit nijverdal ontmoet die blogt lmao! heerlijk dat zonnetje he :) ik heb lekker de hele dag in de zon gezeten, maar jij hebt je hakken kapot gelopen zie ik? als je ze naar de schoenmaker brengt kunnen ze dat wel maken hoor, volgens mij duurt dat maar een paar daagjes ;)
    superleuke blog! ik follow je :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke blog! En bedankt voor je berichtje =D
    Ik volg je nu ^^ Volg je mij ook?

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. awh, nice style & leuke blog ! ^__^
    en dankjewel voor je comment <3
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love this outfit. I'm so sorry for your heels but fortunately this is something that can be fixed and thanks for your comment.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for stopping by my blog! I'm following yours now :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaah wat zonde van je shoes! Hopen dat ze gemaakt kunnen worden! Ik bracht een paar weken terug een van mijn favo paar laarzen naar de schoenenmaker omdat mijn zool er half af lag, maar hij kon ze niet meer redden :( Dus ik duim voor jou! Had je het btw niet warm met die jas aan? Ik ging gister kapot van de warmte buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoop dat ik alles snel binnen heb, kan niet wachten om zulke dingen te dragen met het warme weer wat hopelijk blijft! Hahaha wie leuk wil zijn moet branden dus :P Ja ik zag het, hij staat je goed voor zover ik kan zien! Mooie kleur grijs is het ook. Ik ben benieuwd, ik ben ook niet een van de dunste haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gosh i looove that jacket (: lovee it..
    thanks fer' the comment..

    moochelo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love the post! Love your blog so much!
    xoxo,
    http://www.onceuponafad.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh echt? Haha ja ik zag het laatst ook al in Josy's mailbox. Allemaal mailtjes van mij met als onderwerp: ''How are you?'' Weird. :S Ik verstuur ze iig niet!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke stijl heb je^^ ik word er helemaal blij van! Wat is er met je mooie wedges gebeurt??:O

    BeantwoordenVerwijderen
  21. great outfit. what happened with the shoes?
    thanks for visiting mine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aaah, balen van die schoenen!
    Gelukkig heb je een heerlijk kapsel om het weer goed te maken.. hihi ik ben er een beetje jaloers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. die foto met die vleugels is echt super leuk! Die dag trouwens ook want toen had Jeske die chocola voor mij gehaald waar ik zo'n zin in had hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your poor shoes :( But that means you can buy new ones right? hehe! Any excuse to buy new shoes!

    I saw you liked "Clocked Fashion's" DIY Miu Miu heels - just thought I'd share my DIY Miu Miu tights with you: http://www.fvncy.com/2010/03/miu-miu.html

    KeepItFvncy,
    M.E.

    BeantwoordenVerwijderen