4.4.10

Presents i got for my birthday.


Thanks for all your sweet congrats! I had a great time last night! It was a nice party with some of my bestest friends. I also got a lot of great presents! Clothing from asos,hm,hm giftcard, cocktail set, nina ricci nina, jewellery, a african handmade box, and offcourse some money haha. I also got the promised asos presents from my sweetest boyfriend! I posted about that in a previous post, he got me the love 2 fingerring, shoes and the leopard high waist trousers. I am very pleased with al these things they were above my expectations. A night like that makes me realise how special friends and family actually are! Hope you all had a great night to? Now going to celebrate easter with my family! You to HAPPY EASTER!

31 opmerkingen:

  1. die 2e heels zijn super!! van asos toch? verder ook mooie dingen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Freakinn nice dear!
    its a shame for me that i wasn't there, sorry![K]

    x Julez

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahh this are really, really nice things! lucky you!!

    lovely blog by the way!
    //Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk nina ricci, die gaat echt te snel op haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie mooie pu-humps! Superrr :) Tshirtje met dat zakje van de H&M, lange of korte mouwtjes? Nog gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blog! Maar Ieeeeeh, ik schrok me DOOD van die spin!

    xoxo Rikst.
    www.stylishfashionable.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel! Ik was ook verrast dat ik daar wat leuks vond.
    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen zeg! De eerste pump zijn van asos toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben jaloers op je presents! ze zijn allemaal geweldig! die ringen en je heels amazing! en nog gefeliciteerd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cadeautjes! Vooral je heels en die ringen, die piano ring is geweldig!
    Veel plezier met alles, maar dat zal wel lukken denk ik zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. the ring is fabulous
    do you play the piano?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ white snow: I have played the piano, not anymore.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauww wat een prachtige kleur nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, that piano ring is insane!! They are all great peices if ya ask me :]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kadotjes heb je gekregen!
    De schoenen van ASOS lopen heerlijk, het materiaal is heel zacht en ze vallen percies goed.
    X fashionnerdic

    BeantwoordenVerwijderen
  16. so many nice things. you have a great style! love it

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanxx! (:
    Leuke ringen! vooral die ene met dat keyboardje (;

    BeantwoordenVerwijderen
  18. thanks for the comment bebe<3
    Ja ze zijn echt geweldig, alleen ik heb er
    al weer een ladder in gemaakt D;

    btw love the shoes(waar je die zebra broek aan hebt<3)

    xoxo Shannon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik waardeer je stijl ontzettend! Super gaaf! Ik vind je haar ook leuk!! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind die ketting met dat goud het meest Lovely cause its from a lovely person haha ik denk dat ik donderdag weer op school ben dan hoor ik het allemaal wel! die broek is trouwens echt super vet!
    see u later x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. the keyboard ring is actually the coolest ever. ove it so much.

    happy birthday! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. love the shoes! happy late birthday!

    http://closetobsessions.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Happy happy happy happy late birthday! love all your goodies!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Loooove the rings and the African box! Great choices for presents!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooie ring! en dat ding met die olifant, is dat toevallig een krukje of zie ik dat verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ja dat was het zeker:D hee die tas heb ik 3 dagen geleden ook gekocht:D gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. i like that ring!thanks for the comment

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oh wat stom haha! had ik niet gezien. hij lijkt erg op een olifantenkrukje dat ik ooit zag bij de kringloop. :)

    BeantwoordenVerwijderen