10.5.10

DIY chanel bag

Hey kids how are you? School has started again so i promise that i will post a little bit more! Guess what... I have almost reached my 100st post.. This is the 99th. Well to get back to the diy chanel bag. Yesterday i was kinda bored and saw the picture with the brown paper diy chanel bag? I think almost everyone of us knows what i mean? If you do not here is a link. So i thought i lets also make something like that. I have hundreds of bags so i just took this vintage one.. And i started to draw with a big black marker, i didnt use other things to draw straighter or in between lines.. Because i like the fact that you can see i draw it myself. I dont know if im actually going to wear it cause its a bit different than my normal style bags. Also i think i have to add something to make it mine? Something silly.. I have already written my name on the side but that isnt enough!
xx

19 opmerkingen:

  1. dankje voor de berichtje. Met mijn examens komt het helemaal goed. De chanel bag is mooi gelukt ik ga het ook een keer proberen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Ook vrijdag bij Emmely?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn legging is niet van topshop, hij is van de v&d. Ik heb er maar 5 euro voor betaald :)
    Je tas ziet er leuk uit! Heel tof!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf je tas, hoe kan je dat nou zo netjes gedaan hebben, nice job!

    Antwerpen was trouwens echt heerlijk, we zijn vrijdag en zaterdag van alles gaan doen en zondag hoefden we pas om 17.00 uit te checken (lazy sunday heet het, wist helemaal niet dat dat kon tot nu!) dus hebben we lekker gechilled en in bed tv gekeken en ontbeten enzo haha! Het was in ieder geval ook droog en dat scheelt al want ik was bang dat we echt zo'n shitty regenweekend zouden hebben! En ja, ik zag ze hangen bij de H&M en dacht gelijk meenemeeeen (H) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, great DIY!!
    awesome blog, following :D
    thanks for the comment

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vet, en idd netjes gedaan! ik zou dat echt niet zo uit de vrije hand kunnen doen haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GRAAAAAAAUUUWWWWW lekker dier kom maar hier en doe mij eens plezier.. Je lasagna was lekker":D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I actually love that bag! You did such a good job!

    Julie@
    http://yourstalkerslittlesister.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow,It's so nice!haha
    Thank you for your comment on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That's awesome. DIY is always great, it truly makes an accessory or item of clothing unique and your own, good job. Also it's cool our names are close but still unique :) Thanks for the comment on my blog too.
    See you around.
    ♥ Sheray.

    fashionsherayde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. i like channel bags , this looks cool nice post

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha ! thats actually very cute : D

    RACH.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuk idee! Wat heb je een leuke style en een geweldige blog! ik volg je !

    BeantwoordenVerwijderen