8.7.10

Alejandro Ingelmo F/W 2010


Wow i was just surfing on Luisaviaroma.com and found this amazing designer, he makes all the shoes like little pieces of art work.. These are from the fall winter collection 2010, but if you look at the older collections they also are beautiful.
I finally finished my internship, i got a bottle of perfume i wanted.. One of gwen stefani's harajuku girls 100 ml. And a few demonstration packages of Chanel. Tommorow i'm going to Primark to celebrate my holiday haha, did anyone saw some nice stuff over there? Or is the collection rather depressing right now?

29 opmerkingen:

  1. De laatste is leuk!
    RE. lief he, dat mijn broertje helpt :)!
    We hadden allebei zin in koekjes en hij heeft zijn eigen WK voetbal koekjes gebakken, hahaha :D..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohmygosh damn daar moet je lef voor hebben hahaha!! leuke blog ik follow je! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoenen zijn gewoon... tsja, harstikke gaaf! Helaas kan ik niet op hakken lopen haha, ik wil het gauw leren ;)

    x Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MIJNGOD die eerste en laatste wil ik zooooooo graag hebben.
    ps; al iets gehoord van mn huisgenoot?haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice nice nice, behalve de 2e die vind ik niet zo leuk. Maar 1, 3 en 4 Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Those shoes are freaking gorgeous!
    especially the first one and the last one .
    (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een nijverdaller :D haha leuk leuk!
    Jij bent al wat langer aan het bloggen zie ik! Leuke blog heb je :)! Ik ben net begonnen met bloggen, maar ben nu al verslaafd. Internet is gaaf.

    Die derde schoen wil ik :| heb gisteren een soort gelijke besteld via ebay. Kan niet wachten tot ik ze in men armen kan slaan haha

    Liefs irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ga in februari naar amsterdam om daar mijn master in communication studies te volgen aan de UvA! Super veel zin in, heb daarvoor ook 1,5 jaar in enschede gewoond. Maar vond het hoog tijd voor wat nieuws.

    Ga je iets in de fashion doen? Of nog geen idee? En ook in amsterdam lees ik nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. the shoes are amazing!
    xx http://vintagestyleshop.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Omg, those shoes are amazing. I really want the last ones!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super gaaf die schoenen.
    en bedankt voor de tip. ja ik weet dat ze klein zijn maar ik moet dat nog even veranderen.

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supertoffe schoenen!!
    Je laatste foto's zijn weer supercool!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Looooove the shoes!
    The 3rd ones are rockin - HARD!
    XOXO!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I LOVE that first pair of booties -- super cute!
    Thank you so much for stopping by my blog and for your sweet comment! Yours is charming; I can't wait for more.
    xo Josie
    http://winksmilestyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die schoenen vind ik zó stoer! Helaas kan ik niet op hakken lopen, haha! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Those shoes are all epic. Enjoy your holiday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gosh amazing shoes! :DYou're right they look like works of art. Loving your blog, and you're so beautiful too! :D

    Thanks so much for your comment, that was so sweet of you. (: I'm definitely following you, follow me too? <3

    Love,
    Gets

    http://wastedseventeen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wooooooowh, die schoenen. Ik zou meteen omvallen als ik ze aantrok ! Freaking stunning !

    xxxxxx'

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wawou, love it, the first are my favorite <3

    http://lapenderiedechloe.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. keuteltje!
    JE MOET NU ECHT GAAN SPAREN DIE WEDGES ZIJN UBERGEIL!! X (IK WIL ZO OOK OM NAAR TE KIJKEN)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh my gosh .. when I first found out about Alejandro Ingelmo a couple of weeks ago, I nearly died.
    The designs are simply divine, so eye-catching, very intriguing, but oh-so wearable!!
    Love, love, love!!

    1060xo, Fernanda Lucila

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OMG, deze zijn zooo mooi allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WOW! these shoes are fierce!! Want them all, especially the 1st and 3rd pairs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. These shoes are amazingggg!!!!
    I enjoy your blog :D

    http://TheUrbanFlamingo.blogspot.com/

    AllMyL0VE- KaitlynMcCall

    BeantwoordenVerwijderen