18.1.11

ACNE S/S 2011











My favorites...
Wowzers.

 TWITTER

41 opmerkingen:

  1. Hihih bedankt voor je lieve comment zeg! :D..
    Je vroeg of ik zin had om weer naar NL te gaan.. Aan de ene kant wel, ik zit hier al 5 maanden en mis alles thuis wel.. Maar aan de andere kant heb ik het hier ook zo naar mn zin.. Dus beetje mixed feelings hihih. But all good things come to an end..
    Super nice kleding van Acne trouwnss!!
    xoxo F.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh my god thats so sweet of you.
    how did you find our blog? i love your androgyne hairstyle and those really female way of style! AWESOME!
    xoxo k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh thank you! yes it does haha..we still have a lot of snow & it won't disapear untill march yaay so you can be glad to have rain haha..<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zitten een aantal mooie vormen in!
    Ja pff ik word er een beetje chagerijnig van. Nouja ik moet zeggen 'werd' want vandaag heeft de zon heel veel geschenen hier! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for your lovely comment!
    You look amazing!
    Love your blog <3
    Following you!
    Follow me too?
    http://cutenerdglasses.blogspot.com/
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. thank-you for the comment
    that girls hair is a dream x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankje voor je commment, hahah met skiën ging het wel, ik ben niet gevallen hahah.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey thanks for your comment! love your blog!!

    xxxo
    thatgirlkip.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw mooie foto's:)!!!

    Misschien vind je het leuk om mee te doen aan mijn give-away op http://www.andy-andme.blogspot.com

    xoxo Andy-And Me

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow! so inspiring! my favorites are the second and third outfits. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Acne is geweldig! Ik kom uit Deventer, jij dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoef gelukkig pas na de zomervakantie op stage, heb je al een stageplek?
    Mijn hond kijkt normaal altijd weg als hij een camera ziet dus deze is best bijzonder en dat moet gepost worden!
    Ik ben niet z'on Acne fan maar de vijfde outfit is wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. supergave ouftit vind ik de 2e 3e en de jurk van de 4e foto.
    echt leuk,
    en ik volg je ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2-3-6-7 :D

    zijn ze mooi he pfff.
    die rode jurk heb k al tijdje me eye-on !
    in het rood gaat m ook worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. this collection from acne is flawless. i wish i could get my hands on something!


    i also love the way they styled the model's hair. long pin curl esque tresses are beautiful, if only i could figure out how to do that to mine...

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. great great great inspiration!
    Btw, I LOVE your blog

    xoxo
    model from holland

    www.mirfashion.blogspot.com
    come check me out,new posts everyday!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. i love everything! so chic and fabulous collection! :-)

    Babi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I am in LOVE with this collection !
    Thanks for your lovely comment :) I don't know why the followers wasn't showing up, strange! It is now!
    Chelsea x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. thx for your sweet comment girl!!

    ♥♥Style-Roulette

    xoxo,
    Luísa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. These are all amazing, i would be the very happy owner of any of them if i could :D the boots are all so very cool too.
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I really like the long skirts and jackets :) have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ja je hebt gelijk,
    en leuk dat je me volgt. <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik hou echt van acne, echt super leuke kleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. <3 de 4de en 5de look!
    ..nog bedankt voor je lieve reactie..
    Ik kende je blog al, maar realiseer me nu dat ik je nog niet volgde,..bij deze
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. aahw k hou van acne! Ik zag dat je uit overijssel komt:D! Leuk, me too! bedankt voor je berichtje, ik ga je volgen :) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Welcome to my follower list hahah FINALLY

    wow, loving he acne collection!!! WOW

    KISSES Julia

    http://geeksndfashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This collection is nuts!! Loving the sequin accents and the colors they used. The hats are totally cute too :)

    thanks for stopping by!
    http://www.materialtherapy.blogspot.com/

    x.S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. buen blog!
    te sigo :)
    xx

    www.theinspirationstoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ACNE has a fantastic collection, wow! The pieces are so cool and edgy!

    Stay Happy and Positive!

    besos,

    ML


    20 YORK STREET

    BeantwoordenVerwijderen